Monday, August 23, 2010

Salam

Salam sejahtera dan Selamat Pagi...
Dengan rasminya..blog ini menjadi blog kedua saya bertujuan untuk berkongsi pelbagai info yang berguna kepada awak semua:)
Apa yang perlu awak semua tahu tentang saya??

~Saya seorang penganggur kelas atasan..hahaha..So, banyak lah masa terluang :p
I'Allah..saya akan update blog ini agar tidak ditumbuhi sawang labah-labah...:p

~Saya seorang yang suka membaca :)
Oleh itu..saya tidak teragak-agak untuk berkongsi apa sahaja bahan bacaan saya...:)

~Saya suka memasak :) (Sebenarnya..saya tiada kerja so kena lah masak..hihi... )
Sebetulnya..saya tidak tahu memasak..Baru sahaja mempelajarinya dan sekarang nie..sangat rajin
menjenguk semua blog masakan untuk  mencuba semua resepi..chewah :)

~Saya suka ber'blogging' :) Sebab??
.::. Sharing is Loving .::.

~okey laa..itu saja maklumat untuk perasmian blog baru nie..hehehe..

1 comment:

  1. slamt berblog...
    ade 2 sudah....jgn dilupekn passwordnye sudah..hehee...
    hehe..haziqah dop pndai taip lg, da de blog die..hehee..cik ngoh ye, bab pe la gini....hehee...follow sye, sye follow awok da..hehee

    ReplyDelete